Quantcast
Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Showcase


Channel Catalog



Channel Description:

Live RSS feed for /fit

older | 1 | .... | 804 | 805 | (Page 806) | 807 | 808 | .... | 987 | newer

    0 0
  • 06/07/19--03:09: 29522
  • >>29511
    Can you share compete please?


    0 0
  • 06/07/19--03:54: 29523
  • I will trade BBM Olympic, Endurance (in full) and Knee Rehab (excel) if someone posts the PN1 certification course.


    0 0
  • 06/07/19--04:15: 29524
  • 0 0
  • 06/07/19--04:36: 29525
  • >>29523
    https://anonfile.com/ucZ4L9t6n1/Precision_Nutrition_v4_2_rar

    Guessing this isn't what you're looking for?


    0 0
  • 06/07/19--04:36: 29526
  • 0 0
  • 06/07/19--04:53: 29527
  • >>29526

    Nah sorry guys, the cert product is like 4GB.


    0 0
  • 06/07/19--04:53: 29529
  • >>29527
    >>29527

    And over $1000 to buy


    0 0
  • 06/07/19--05:16: 29530
  • >>29529

    Yep, but I'm sure people have old programs of it, and when on special is 799.

    The MASS content i submitted was over $300 USD or in my country $450 and in my country the BBM templates cost me $85.00 so thats over $500 already.

    But i don't mind waiting i'm sure someone wants them.


    0 0
  • 06/07/19--05:16: 29531
  • >>29529

    In my country the BBM templates are 85. and the other content ive posted cost me $450 so its close to the on sale PN price.

    Ill wait.


    0 0
  • 06/07/19--05:16: 29532
  • Does anyone have this program?

    https://www.deepwatermethod.com/


    0 0
  • 06/07/19--06:08: 29533
  • Wooooh! You are my f**** god! thank's for all the knowledge you are sharing with us


    0 0
  • 06/07/19--06:08: 29534
  • >>29318

    Thank you you are my god!


    0 0
  • 06/07/19--06:29: 29535
  • Don't know if this is the precision nutrition level 1 certification in complete, i traded some stuff for it long time ago and i really don't remember anymore. If this is it, please fulfill Tdlsu777 requests, the only thing that i would ask is if anyone can post the last 7 weeks of kizen sheiko competitive program (weeks 20-26) cause unfortunately i miss them.

    https://anonfile.com/FbG4t9u2ne/Precision_Nutrition_level_1_zip


    0 0
  • 06/07/19--06:29: 29536
  • Don't know if this is the precision nutrition level 1 certification in complete, i traded some stuff for it long time ago and i really don't remember anymore. If this is it, please fulfill Tdlsu777 requests, the only thing that i would ask is if anyone can post the last 7 weeks of kizen sheiko competitive program (weeks 20-26) cause unfortunately i miss them.

    https://anonfile.com/FbG4t9u2ne/Precision_Nutrition_level_1_zip


    0 0
  • 06/07/19--06:50: 29537
  • Hey guys, haven't forgotten about y'all, just been stupid busy. For those who get frustrated with me for disappearing for periods of time, please understand I have 3 kids all 8 and under and all play lots of sports and right now we are in the middle of all stars.

    For those that still don't understand, I left my house everyday this week by 5am and haven't gotten home before 930pm any day in the last 2 weeks. I also have over 50 people that report directly to me at work so I don't have time then either.

    I know this may be a foreign concept to some of y'all but sometimes I just don't have time to get on here and mess with this or emails.

    I post this because I have two guys emailing me 3-4 times daily being jackasses in the way they are going about things.

    #1 if you talk to me like a shit head in email, I wont give you anything. I don't owe anyone anything. I don't need any more programs that. I already have, ever. Do not email me saying you need to have something and to send you the link. Do not demand shit from me, it is rude as hell, I would never ever do that, not even to people I trade with almost daily.

    #2 if I don't answer and you were nice in email, I am prolly busy. I will get to your email eventually. Might be an hour, might be 2 weeks. I have a family and a demanding job, get over it. Nothing we post here is life and death.

    Sorry guys, I know most of you have been extremely nice and appreciate as I have been back and it's just a couple guys, but it got under my skin.

    As far as request, we finish all stars next weekend, after that I will be back to posting again. I have a bunch of stuff to post, but I took a new job a couple months ago and it's not as easy to post big files anymore. But I will or have someone post it. Until then, Happy hunting and happy lifting.

    Oh and of you guys just don't know where to start Google the greyskull methods: a primer

    95% of you should be running the aesthetic template from there for two years before thinking of going to another program. Many of y'all over complicate shit and it's why you look the same year after year.

    Go do shit, sling some heavy fucking slag iron and stop pussy footing around on here, arguing and other stupid shit. The mods get annoyed with the back and fourth.

    As far as skrux goes, I dunno if he profits etc, no idea, I do know he has posted a lot of programs for free and that's all I know.


    0 0
  • 06/07/19--06:50: 29538
  • >>29529
    Well that doesn't seem like a good swap for three $50 templates. Just post the damn things and if someone has PN1 they'll post it. It's not like someone's going to withhold it just to swap for some obscure BBM templates.


    0 0
  • 06/07/19--06:50: 29539
  • >>29536
    Can you post kizen sheiko competitive please (what you have)


    0 0
  • 06/07/19--06:50: 29540
  • Hey TDSLU can you confirm me is that one you want

    https://www.barbellmedicine.com/product/olympic-weightlifting-template/

    I'm gonna buy it and share it to thank you from all the stuff you've been sharing for us


    0 0
  • 06/07/19--06:50: 29541
  • Does anyone has any good circuit training program, weight or bodyweight.

    Thanks in advance


    0 0
  • 06/07/19--06:50: 29542
  • >>29530
    Did you actually buy them though? Why you would be missing a pdf if you could just email Jordan and get it sent again


older | 1 | .... | 804 | 805 | (Page 806) | 807 | 808 | .... | 987 | newer